DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.

IndexFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Karmaqueste

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Koen
Spelleider

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 30
Registration date : 24-08-07

BerichtOnderwerp: Karmaqueste   di dec 23, 2008 2:43 am

Je suist door de regenboog. Overal rond je hangen kleuren. Je voelt je alsof je zweeft, onaards. Je voelt de vrouwe, haar kalmte en aanraking. De vreugde die ze je altijd brengt wanneer je haar woorden spreekt, haar boodschap brengt. Je haren wapperen in een wind die er niet is, en je voelt je geborgen. Veilig. Niets dan kleuren om je heen.

Je voelt je nu terug naar de aarde getrokken voelen, terwijl de aangename warmte door je hele lichaam blijft stromen. Er is een rimpeling in de regenboog. Iets rijkt naar je. Iets dat van je houd. Je kent de gedaante niet, en toch ken je haar zo goed.

Een vinger uit de regenboog. Een slanke vrouwenvinger, leeftijdsloos. Er ligt iets op haar vinger. Je kijkt, het fonkelt in je ogen. Op de vinger ligt een broche. Een prachtige broche, gemaakt van groene smaragd en zilveren draperingen. Het beeld een diertje af, een kleine, broos vlindertje. Haar vleugels zijn afgezet met gouden glitters.

En dan hoor je haar, zacht, haar stem als fluweel: "Je zal het weten, alles heeft een tijd." En dan... de stilte der goden.

Dawn opent haar ogen in een reflex. Ze is alleen. Rond haar neemt ze langzaam de blauwe contouren van de tempelmuren waar. Ze zit geknield op een gebedssteen, met voor haar het roeskruid dat ze had ingenomen om de godin te ervaren.
Langzaam, angstig dat de droom zou vervliegen, open ze haar hand. In haar hand, het kleine juweel. Een traan valt op de vlinder.

Ze voelt haar bloed pompen door haar aderen, haar hart bonzen. Nog nooit was de aanraking van de Godin zo groot. Nog nooit zo geborgen, en nu dit kleinood. Wat was het?

Langzaam stapt ze op, en wandelt de ruimte uit. Een priester komt geschrokken naar haar gelopen: "Eerwaarde Dawn, je bent nog maar twee dagen aan het mediteren. Je kan onmogelijk haar al hebben gevoeld. Je kan beter je gebed afmaken."

Wat doe je?

(Je hebt je volledige karmaqueste afgerond, maar je hebt wel 30 punten verrukking. Dit betekent dat je godin enorm hard aanvoelt (andere voelen zelfs de invloed van haar in je), maar ook dat je momenteel niet echt het echte leven kan vatten, en een verzwaring hebt van 10 op alle fysieke proeven)

Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 29
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Karmaqueste   wo dec 24, 2008 4:09 am

'Gebed?" Verbaasd staart Dawn naar de priester. "Ik weet niet goed... nee, ik denk niet... dat dat nodig zal zijn." Niewsgierig bekijkt ze het ding in haar handen nogmaals. "Wat is er... net gebeurd?" Ontdaan kijkt ze nogmaals rond haar.

Koen
Spelleider

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 30
Registration date : 24-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Karmaqueste   wo dec 24, 2008 3:07 pm

"Geen idee Dawn, maar ik voel de aanwezigheid van de godin in je. Mischien kan jij mij beter vertellen wat er is gebeurd?" nieuwsgierig, zoals alle Tsa-priesters, kijkt de geweide naar Dawn.

Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
Profiel bekijken http://www.yes-webdesign.be
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog

Aantal berichten : 866
Leeftijd : 29
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Karmaqueste   wo dec 24, 2008 7:12 pm

"Ik weet het niet goed. Maar kijk wat ik plotseling heb. Wat is dit?" Dawn laat het kleinood zien.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Karmaqueste   

Karmaqueste
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Karakters Jaar des Vuur :: Femke-
Ga naar: