| *The mountain witch | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Matt Zwaarddanser

Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 32 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
 | Onderwerp: *The mountain witch zo jan 01, 2012 4:59 am | |
| Gelukkig Nieuwjaar Y'all
*Edit koen: titel veranderd in iets met betekenis. |
|
 | |
lyam graad 15

Aantal berichten : 479 Leeftijd : 27 Registration date : 02-11-08
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch zo jan 01, 2012 3:48 pm | |
| happy new year!
Koen stelde trouwens voor om een andere roleplay (die maar één dag duurt of zo) eens te spelen terwijl de studeerders bezig zijn. Interesse? |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

Aantal berichten : 1598 Leeftijd : 32 Location : Ergens in t'bos. Registration date : 21-08-07
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch zo jan 01, 2012 5:51 pm | |
| Uiteraard. Wat? Wanneer? Waar? De rpg's waar ik nog altijd wel nieuwsgierig naar ben zijn die ene in de Japanse setting (met die Samurais) en die ene met de Orcs.  Maar het maakt niet veel zo veel uit wat het wordt als het maar leuk is.  |
|
 | |
lyam graad 15

| Onderwerp: Re: *The mountain witch zo jan 01, 2012 10:50 pm | |
| die hadden we dan ook in gedachten  |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch zo jan 01, 2012 11:43 pm | |
| |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch zo jan 01, 2012 11:44 pm | |
| I'm game. Hoe noemen die? Dan ga ik die eens zoeken op het internet voor inspiratie enz.  |
|
 | |
lyam graad 15

| Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 11:00 am | |
| uuhm da van die orcs heet: 'the orc gods' of zoiets. Da van die samurai weet ik niet goed. Race to witch mountain? Koen!? ik stel trouwens al volgende zondag voor  |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 12:10 pm | |
| Ja dat zijn ze, die race to Witch mountain ben ik zeker van nu ik het zie staan. Zondag zou moeten lukken indien het goed gekeurd wordt. Spelen we op een andere locatie om de toekomstige verpleegster/verzorgster niet te storen met haar geblok? |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 12:30 pm | |
| EDIT:
Ah ik denk dat het Mountain Witch is en niet 'race to witch mountain' want dat is zo'n banale film waar 'Jack Bruno' samen met een paar kindjes een ufo tegen komt. oÔ
De andere is blijkbaar 'Great Ork Gods'. Beide zien er geweldig uit. |
|
 | |
lyam graad 15

| Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 2:11 pm | |
| jups da zijn ze  en het zal idd op een andere locatie worden.. miss bij mij of bij dries? Bij ons is het wel koud en ik denk nie dat mijn ouders da zo leuk gaan vinden. Maar het gaat wel  |
|
 | |
Ambrax graad 15

Aantal berichten : 249 Leeftijd : 34 Location : Schoten Registration date : 20-10-10
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 3:47 pm | |
| jups voor mij is da ook wel cava zeker die met die orks zie ik wel zitten  en de beste wensen voor jullie allemaal ook natuurlijk  |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch ma jan 02, 2012 11:03 pm | |
| Ik heb de regels van Orks gelezen, ziet er leuk uit, eerder sadistisch, maar leuk. ^^ Ik ga nu eens The Mountain Witch eens lezen en zien wat ik denk. |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch di jan 03, 2012 4:49 pm | |
| Mijn voorkeur gaat uit naar 'The mountain Witch'. Ik heb de regels wel niet gelezen eerder meer de sfeer opgesnoven. Ronin met duistere geheimen die door het lot samen moeten reizen om de mountain witch te verslagen. Het lijkt zeer hard op Samurai X maar minder grappig. Maar het maakt eigenlijk helemaal niet zo uit wat we spelen, beide zijn zalig. Keuze ligt voor mijn part bij wat jullie willen en vooral wat Koen wilt leiden.  Edit: Inspiratie voor Orks  : http://forcg.com/articles/inspiration/40-amazing-orc-artworks/ |
|
 | |
Koen Spelleider

Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 29 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch wo jan 04, 2012 1:58 am | |
| Ik zou echt heel graag eens 'The mountain Witch' spelen, omdat ik al heel lang eens een rpg wil spelen die werkt met meer narratieve vrijheid voor de spelers. Ik ben erg nieuwsgierig naar wat dat zou geven.
Ik heb een PDF gevonden, en zie dat zeker zitten om zondag te leiden, als Laurens en Dries dat zien zitten?
"Great Ork Gods" wil ik zeker ook eens spelen, maar lijkt me eerder iets voor een paar uurtjes op een avond, met wat beer en pretzels, of in mijn geval: ice tea en pretzels. _________________ Grubolsch, Zoon van grablak, Biervat van dienst Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
|
|
 | |
Koen Spelleider

Aantal berichten : 1920 Leeftijd : 29 Location : Schoten Registration date : 24-08-07
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch wo jan 04, 2012 4:05 pm | |
| Overigens: iedereen een gelukkig nieuwjaar! _________________ Grubolsch, Zoon van grablak, Biervat van dienst Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
|
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch do jan 05, 2012 12:16 am | |
| Richt back at ya!
Ik heb de regels van Mountain Witch uiteindelijk toch maar gelezen. Hehe. En ik zeg: Bring it! Met rpg-veteranen als wij kunnen we er een spektakel van maken. ^^ Ik ben benieuwd. |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch do jan 05, 2012 3:26 pm | |
| |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch do jan 05, 2012 5:17 pm | |
| |
|
 | |
lyam graad 15

| Onderwerp: Re: *The mountain witch vr jan 06, 2012 10:51 am | |
| ik speel afro ninja... Matt, gij hebt te veel tijd! :p |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch vr jan 06, 2012 11:54 am | |
| I know, I know. |
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch vr jan 06, 2012 4:22 pm | |
| |
|
 | |
Koen Spelleider

| Onderwerp: Re: *The mountain witch vr jan 06, 2012 5:13 pm | |
| Zie er echt naar uit om dit te spelen, het is zo iets anders dan een sessie DSA leiden... gaat superfun worden.
Vind het wel verbazingwekkend dat voor zo'n simpele regels er 120+ blz nodig zijn. _________________ Grubolsch, Zoon van grablak, Biervat van dienst Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
|
|
 | |
Matt Zwaarddanser

| Onderwerp: Re: *The mountain witch vr jan 06, 2012 8:15 pm | |
| Idd, ik denk dat het komt door de achtergrond informatie van hoe het was in die tijd in Japan enz, en het grote lettertype .  Maar je bent echt snel door het hele ding heen. Kan je ons al vertellen in welke periode we juist spelen? Verkruimeld de Samurai cultuur al door de Westerse beschaving? Zijn musketten en kanonnen door de Westerse al geïntroduceerd? Of spelen we in de tijd wanneer samurai nog in clan gemeenschappen leefde en onder elkaar strijde? Of eerder een mythische setting waar Chi als een wapen kan ingezet worden? Ik denk dan aan Avatar achtige dingen. De regels blijven toch het zelfde en je kan er toch geen voordeel uit krijgen als je met een musket schiet of met Chi je tegenstander tracht te raken. Hehe ik denk dat het duidelijk is dat ik er ook wel goesting in heb.  Ik kan maar niet stoppen er niet over na te denken. hehe. |
|
 | |
Dawn Kind van de Regenboog

Aantal berichten : 866 Leeftijd : 29 Location : Schoten Registration date : 25-08-07
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch za jan 07, 2012 2:47 pm | |
| OMG, die teaser trailer! awesome! Die wil ik wel zien _________________ Griffioenen zijn chimaren!!!
|
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: *The mountain witch  | |
| |
|
 | |
| *The mountain witch | |
|