DSASpeelgroep

Een forumpje voor onze spelersgroep.

IndexFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

DSA Weekend / Lange sessie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Koen
Spelleider

Aantal berichten : 1920
Leeftijd : 29
Registration date : 24-08-07

BerichtOnderwerp: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 04, 2013 12:42 pm

Beste vrienden, het einde van het avontuur komt dichterbij, en dus zou het erg tof zijn als we de finale genoeg tijd hebben om alles in een koor door te spelen.
Hiervoor zou ik graag een dsa-weekend organiseren.

Ik besef echter dat, voornamelijk voor Dries, dit niet voor de hand ligt, dus ik hou ook twee alternatieven in gedachten, namelijk een sleepover van vrijdag-zaterdag (zonder zondag dus), en de "gewoon erg lange sessie", bv. om 10u beginnen en om 22u eindigen (en dan samen iets eten).

Ik zou graag volgend zaken van iedereen willen weten:

1) Welke weekens heb je vrij vanaf het weekend van 16 februari (voor zover je al weet), en zie je het dan zitten om een sleepover te doen?
2) Zou een kortere sleepover van vrijdag-zaterdag meer doenbaar zijn? Wanneer kan dit voor je?
3) Zou een gewoon erg lange sessie voor je doenbaar zij. Wanneer kan dit voor je (zaterdag of zondag, vanaf 16 februari).

Is er zeker van dat griffioenen geen chimaren zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.yes-webdesign.be
Ambrax
graad 15
graad 15

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 34
Registration date : 20-10-10

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 04, 2013 4:32 pm

Mijn vrije weekend voor zover ik weet zijn op zondag 16 februari ben ik vrij (enkel die zondag)
het weekend erna is nog een vraag teken maar ik denk wel dat ik vrij ben. het eerst volgende weekend is waarschijnlijk paasweekend 30 en 31 maart (inderdaad alle andere weekends in maart moet ik werken was van plan dat deze week te posten) april weet ik nog niet echt denk eerder dat dat nachten voor mij zullen worden maar heb ik nog niets van.

vrijdag op zaterdag is no option voor mij tenzij we vrijdag pas om 21u beginnen want ik geef boogschiet les tot 21u op vrijdag.
dus liefst gewoon een lange sesie voor mij dan.

Btw Koen ik heb mijn eventuele intressen nog eens aangesproken en die zou het eventueel nog wel zien zitten om eens te proberen maar hij heeft totaal geen kennis van dsa (systeem of wereld)
Profiel bekijken
Koen
Spelleider

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 04, 2013 5:21 pm

het weekend erna is nog een vraag teken maar ik denk wel dat ik vrij ben.

Dus het weekend van 23-24 februari zou je kunnen?

vrijdag op zaterdag is no option voor mij tenzij we vrijdag pas om 21u beginnen want ik geef boogschiet les tot 21u op vrijdag.
Heb je geen mede-leraars die eenmalig het kunnen overnemen van je? Of sta je daar helemaal alleen voor?

Wat de mogelijke kandidaten betreft, geweldig nieuws. Maakt niet uit dat ze nog geen kennis hebben van DSA, dat leg ik wel uit.
Geef ze mijn e-mail maar door of mijn GSM nummer, en laat ze contact opnemen. (deze gegevens kan je terugvinden in ons contactgedeelte op het forum).
Of stuur me in PM hun mailadres, dan stuur ik hem een mailtje.

Mylanda
graad 13
graad 13

Aantal berichten : 85
Registration date : 23-10-11

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   wo feb 06, 2013 7:31 pm

1) Welke weekens heb je vrij vanaf het weekend van 16 februari (voor zover je al weet), en zie je het dan zitten om een sleepover te doen?
Voor zover ik weet alles. Behalve zaterdag 2 maart, dan moet ik voor de BBC Public Speaking Awards naar Mechelen, ik denk dat dit tot een uur of 18 duurt. Op 12 mei is er een concert van mijn favoriete zanger. Ik moet pas om 19.30 in Brussel zijn, dus als we tot 17.30/18.00 spelen kan ik gewoon meedoen. En als het natuurlijk absoluut niet anders kan, dan ga ik niet naar het concert ^^ Maar dat liefst als laatste optie houden, omdat het echt geen bekende zanger is, dus ik vrees dat hij niet zo heel snel terug naar Belgie gaat komen. ^^
De andere rondes van de BBC Public Speaking Awards weet ik nog niet, maar zodra ik ze verneem zal ik het laten weten. Deze kan ik wel niet skippen, want dan word ik gediskwalificeerd. Dus liever niet XD
In de paasvakantie zit ik twee weken in America.

2) Zou een kortere sleepover van vrijdag-zaterdag meer doenbaar zijn? Wanneer kan dit voor je?
Op zich geen probleem, maar dan moet ik mijn uurrooster even bekijken. Het kan zijn dat ik weer tot 19 uur les heb op vrijdag, dus dan ben ik pas tegen 19.30 ten vroegste bij jullie. Naargelang de les kan ik eventueel wel skippen, maar da's natuurlijk wel een optie als het niet anders kan XD

3) Zou een gewoon erg lange sessie voor je doenbaar zij. Wanneer kan dit voor je (zaterdag of zondag, vanaf 16 februari).

Ook goed voor mij. Liefst zaterdag, maar zondag gaat ook ^^ Zoals ik eerder al zei liefst niet 12 mei, maar als dat de enige datum is die past, dan kom ik wel ^^
Profiel bekijken
Ambrax
graad 15
graad 15

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   do feb 07, 2013 4:17 pm

Voor het weekend van den 23-24 weet ik nog niks maar ga er maar vanuit dat ik moet werken er word dan herziening gedaan normaal gesproken zijn dat 2 shiften maar er was al een andere colega die dat weekend vrij wou dus.

Boogschiet les zijn we met zen 3e om die te geven en deze mensen zijn ook nodig hiervoor want we zitten tegenwoordig met een hele boel beginnelingen ik kan altijd wel een keertje zeggen dat ik niet kan maar ik zie het probleem bij die vrijdagen niet echt in hoor Koen om 21u ben ik klaar daar.

Ook om eerlijk te zijn een sleep over als het pese daar op uit draaid liever op een andere locatie ik vind het een beetje onozel om op een zetel te slapen terwijl ik een perfect comfortabel bed op 5 min wandelen heb.

BTW ik zal je gegevens doorspelen aan de nieuwe kandidaat.

Groetjes
Profiel bekijken
Koen
Spelleider

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   do feb 07, 2013 8:18 pm

Voor het weekend van den 23-24 weet ik nog niks maar ga er maar vanuit dat ik moet werken er word dan herziening gedaan normaal gesproken zijn dat 2 shiften maar er was al een andere colega die dat weekend vrij wou dus.
Wanneer weet je of je dan moet werken?
Zou wel goed uitkomen als je wel kan, ineens alle problemen opgelost.

Boogschiet les zijn we met zen 3e om die te geven en deze mensen zijn ook nodig hiervoor want we zitten tegenwoordig met een hele boel beginnelingen ik kan altijd wel een keertje zeggen dat ik niet kan maar ik zie het probleem bij die vrijdagen niet echt in hoor Koen om 21u ben ik klaar daar.
Probleem is veel gezegd. Gewoon de vraag of je al dan niet misbaar bent voor een keertje.
Als het niet anders gaat, beginnen we om 21u, maar ik zou het leuker vinden als we wat vroeger kunnen beginnen, samen iets eten...

Ook om eerlijk te zijn een sleep over als het pese daar op uit draaid liever op een andere locatie ik vind het een beetje onozel om op een zetel te slapen terwijl ik een perfect comfortabel bed op 5 min wandelen heb.
Als je graag naar je eigen bed gaat mag je dat gerust doen hoor, dat maakt me nu echt niet uit. Als andere mensen graag bij jou logeren/naar hun eigen bed gaan s'nachts, maakt me dat ook al niet uit.
Het enige wat mij interesseert is dat we genoeg tijd hebben om de finale te spelen... maakt mij niet uit.
En een andere locatie, je mag me altijd iets voorstellen, maar ZEKER gezien de beperkte beschikbaarheid van jou, denk ik dat een locatie met lange verplaatsingstijden niet zo'n goed idee is.

@Matt, wat past voor jou?

Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser

Aantal berichten : 1598
Leeftijd : 32
Registration date : 21-08-07

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 11, 2013 11:42 am

In de nabije toekomst zijn weekends voor mij niet echt mogelijk. Ik heb gewoon andere prioriteiten op de avonden van mijn weekends. And that my friends can't be helped for now.
Profiel bekijken
Koen
Spelleider

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 11, 2013 12:00 pm

Dat is erg jammer.
En is een lange sessie mogelijk, of is ook dat niet doenbaar?

En als ik mag vragen, hebben die andere prioriteiten iets met Rahja te maken? :-)

Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 11, 2013 2:37 pm

Een lange sessie is zeker geen probleem. Moet enkel rekening houden met mijn bus/trein. En vroeg opstaan is n van mijn specialiteiten. ^^

And yes of course, it has to do with matters of heart.
Profiel bekijken
Dawn
Kind van de Regenboog
Kind van de Regenboog

Aantal berichten : 866
Registration date : 25-08-07

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 11, 2013 10:32 pm

Aaaaawn, zelfs niet n weekendje?

Matt
Zwaarddanser
Zwaarddanser

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   ma feb 11, 2013 11:39 pm

Nowp, niet in de nabije toekomst. Wink
Profiel bekijken
Ambrax
graad 15
graad 15

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   di feb 19, 2013 6:23 pm

ok ive checked dit weekend moet ik enkel zaterdag werken van 15u tot 23u dus zondag spelen (en eventueel een lange sesie is geen probleem voor mij Very Happy let wel waarschijnlijk is dan de eerst volgende keer dat ik kan spelen het weekend van 30 en 31 maart.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: DSA Weekend / Lange sessie   

DSA Weekend / Lange sessie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DSASpeelgroep :: Afspraken :: Speeldatum-
Ga naar: